کامپیوتر و مخابرات

دانلود: مقاله- آموزش - کامپیوتر - شبکه - ماهواره - مخابرات

کامپیوتر و مخابرات

دانلود: مقاله- آموزش - کامپیوتر - شبکه - ماهواره - مخابرات

مهندس

  

 

گرفتم بعد عمری مدرکی چند! 

و اینجانب شدم حالا مهندس 

 ندانستم که ریزد از چپ و راست
 ! 

ز پایین و از آن بالا مهندس 

غضنفر: گاری اش را هول نمیداد

د ِ یالا هول بده یالا  مهندس 

 تقی هم چونه میزد کنج بازار! 

نمیی ارزه واسم والا مهندس 

   
 *** 

 به مرد قهوه چی میگفت اصغر! 

دو تا چایی قند پهلو مهندس 

 شنیدم کودکی میگفت در ده! 

به مردی با چپق خالو مهندس 

 ز جنب دکه ای بگذشت مردی! 

صدا آمد " آب آلبالو مهندس " 

 خلاصه میخورد خون جماعت! 

همیشه بدتر از زالو مهندس 

   

 *** 

 شنیدم با تشر میگفت معمار! 

به آن وردست حمالش مهندس 

همین مانده که از فردا بگویند! 

به گوساله و امثالش مهندس  

 یهو یاد سکینه کردم ای داد! 

فدای آن لب و خالش مهندس 
 

شنیدم که عمل کرده دماغش 
 خبر داری از احوالش مهندس؟! 

   

 *** 

 شنیدم بعد تنظیمات بینی! 

بهش میگن همه خانوم مهندس  

 شنیدم بچه زاییده دوباره 
 بگو هشتا کمه خانوم مهندس!؟ 

 ... 

 سرترو درد آوردم من مهندس ! 

سخن از هر دری اومد مهندس 

 یکی سیگار میخواد اون سمت دکه ! 

برو که مشتری اومد مهندس 

منبع http://daricheh.parsiblog.com

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر 1389/12/07 ساعت 01:33 ب.ظ http://link.alamto.com/

سلام دوست عزیز خسته نباشی وب خیلی قشنگ و مفیدی داری تبریک میگم.
اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم : تبادل لینک رایگان لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
البته خودتون هم میتونید لینکتون رو ثبت کنید.

منتظرت هستم موفق باشی.
خدانگهدار

ترنم 1389/12/09 ساعت 11:56 ب.ظ http://tarannomedell.persianblog.ir

سلام جالب بودمهندس!!

خواهش میکنم
لینک رو درست کردم

کوتیان 1389/12/11 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
مهندس جان خلیی خوب بود.جا ن من هل بده.تلاش کنی به یه جایی می رسی آخه ما می توانیم.مرگ بر آمریکا.

چاکر دایی جان
ممنون از دل گرمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد